Gadżety reklamowe jakie wybrać?

News

Promowanie firmy może odbywać się za pośrednictwem gadżetów reklamowych. Jest to wygodne i całkiem tanie, zarówno dla przedsiębiorców, jak i dla klientów. Pojawia się jednak pytanie, jakie gadżety, będą uznane za uniwersalne i bezpieczne, ponieważ wiadomo, że niektóre nie będą najlepiej nadawały się do wszystkich rodzajów działalności.
Gadżety
Poza tym, produkcja niektórych gadżetów, jak plecaki czy pendrive może okazać się kosztowniejsza, a co za tym idzie być nieopłacalne dla niektórych działalności. Czy wyobrażamy sobie więc produkcję plecaków, które miałyby promować nowo otwarty sklep spożywczy na rynku lokalnym? Byłby to jakiś nonsens. Trzeba byłoby ponieść naprawdę wysokie koszty, a zyski byłyby niewspółmierne. Co innego, gdy mamy do czynienia z ogromna korporacją informatyczną, od kilkudziesięciu lat zajmującą się produkcją sprzętu i oprogramowania. Dla takiej firmy, produkcja nawet kilkudziesięciu tysięcy takich plecaków nie powinno być najmniejszym problemem. Dla takiej firmy to doskonałe promowanie firmy, ponieważ poruszając się po większych miastach z takim plecakiem, różni odbiorcy podświadomie zapamiętują logo i nazwę firmy. Plecaki mogłyby więc być rozdawane przy sprzedaży droższych usług czy produktów. Promowanie firmy może opierać się także na rozdawaniu materiałów reklamowych naszym pracownikom, ponieważ kto jest bardziej lojalnym klientem, niż właśnie nasi pracownicy?

Jeśli będą oni nosili firmowe koszulki, plecaki czy bluzy, mechanizm będzie dokładnie ten sam. Poza tym, może okazać się, że zostanie rozwiązany kłopot firmowego stroju w godzinach pracy. Gadżety reklamowe mogą stanowić pewnego rodzaju dodatek, „gratis”, który będzie rozdawany, kiedy klient przyjdzie by zamówić nasze produkty/usługi. Gadżet powinien być na tyle atrakcyjny, by rzeczywiście zachęcać do skorzystania z promocji. Niektóre duże firmy bankowe zachęcały swoich klientów do skorzystania z oferty kredytowej, rozdając wówczas bezpłatne zaproszenia do teatrów, na kolacje do znanych restauracji czy nawet na weekend do spa.

Wszystko zależy jednak od wartości produktu. Gadżety reklamowe nie muszą wiec być drobnymi przedmiotami, ale całkiem drogimi prezentami, stworzonymi z myślą o klientach. Promowanie firmy może więc odbywać się na szereg sposobów, jednak nie powinno przekraczać możliwości finansowych danego przedsiębiorstwa. Gadżety reklamowe mogą wynikać z owocnej współpracy pomiędzy różnymi firmami np. jak w przypadku wcześniej wspomnianej instytucji bankowej, zachęcającej do odwiedzenia restauracji.